Opšti uslovi korišćenja
Opšti uslovi korišćenja vebsajta TRGOVINSKA RADNJA KOŠMAR ALEKSANDAR AĆIMOVIĆ PREDUZETNIK SOMBOR (u daljem tekstu:Trgovac), Vojvođanska 7, Sombor, MB 61902791, PIB 105890260.
Molimo vas da pročitate ove odredbe pažljivo pre nego što pristupite vebsajtu ili pre nego što naručite bilo koju robu putem vebsajta.
Ukoliko pristupate vebsajtu i/ili ako naručujete robu putem vebsajta slažete se da budete obavezani sa ovim Opštim uslovima korišćenja.
1. UPOTREBA VEBSAJTA
Kupovina robe preko vebsajta smatra se prodajom na daljinu.
Sav sadržaj i informacije na vebsajtu su pravo i svojina Trgovca, te se svaka neovlaštena upotreba smatra prekršajem u skladu sa zakonskim odredbama o intelektualnoj svojini.
Sadržaj i informacije se mogu pregledati, kopirati ili preuzeti isključivo u lične svrhe, nekomercijalne i informativne svrhe. Sadržaj ovog vebsajta se ne može menjati, reprodukovati, izvoditi ili distribuirati na bilo koji način u javne ili komercijalne svrhe.
Svaka upotreba vebsajta, bez prethodne pismene saglasnost Trgovca, a koja nije u skladu sa Uslovima korišćenja, je strogo zabranjena.
Trgovac zadržava pravo da ukloni sa vebsajta svaki sadržaj koji je neprimeren, lažan, vulgaran, predstavlja klevetu ili je uvredljiv bez prethodnog upozorenja korisnika vebsajta.
Zabranjeno je svako lažno predstavljanje ili objavljivanje podataka vezanih za vebsajt i osoba vezanih za isti.
Zabranjeno je postavljanje virusa ili bilo kojih drugih računarskih programa, kodova koja imaju za cilj da oštete ili onemoguće rad/upotrebu vebsajta.
Trgovac ima pravo (ali ne i obavezu) da pregleda sadržaj koji je dostavljen, da trećem licu dozvoli ili odbije postavljanje na vebsajt, ili izmeni sadržaj pre postavljanja na vebsajt. Dostavljeni sadržaj može biti dostupan trećem licu radi održavanja, zaštite ili usklađivanja rada vebsajta sa zakonskim propisima.
Trgovac i pravna lica sa kojima je u vezi nemaju kontolu nad radom trećih lica, niti su odgovorne za eventualnu štetu ili zloupotrebu od strane istih.
Vebsajt može sadržati linkove koji upućuju potrošače na druge vebsajtove, koje Trgovac ne kontroliše i za čiji sadržaj i politiku zaštite privatnosti ne odgovara, te se odriče bilo kakve odgovornosti vezano za eventualno nastalu štetu ili zloupotrebu istih.
2. PRIVATNOST PODATAKA
Za uspešno kreiranje i realizovanje porudžbine Trgovcu su potrebni određeni lični podaci Potrošača i to: ime i prezime, puna adresa, e-mail adresa i kontakt telefon. Ovi podaci omogućuju da se željena roba isporuči , odnosno da se Potrošač može kontaktirati vezano za bilo kakve izmene statusa porudžbine. Trgovac se obavezuje da će čuvati privatnost svih Potrošača. Neophodne i osnovne podatke o Potrošaču, kao i podatke vezane za poslovanje i informisanje Potrošača Trgovac prikuplja i čuva u skladu sa dobrim poslovnim običajima, sve u cilju pružanja kvalitetne usluge, a uz saglasnost Potrošača. Korišćenje vebsajta podrazumeva slanje e-maila/sms poruka, administrativne prirode u vezi sa kreiranjem, eventualnom izmenom ili isporukom porudžbine.
Svi podaci Potrošača se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima Trgovca kojima su isti neophodni za obavljanje posla, koji su odgovorni za poštovanje načela o zaštiti privatnosti. Prilikom registrovanja Potrošač se slaže da njegove podatke vezane za adresu i kontakt telefon koristi kurirska služba, Post Express, radi komunikacije sa Potrošačem u vezi isporuke željene robe.
Lični podaci Potrošača neće biti upotrebljeni u marketinške ili bilo koje druge svrhe ukoliko Potrošač nije dao saglasnost za to. Ukoliko Potrošač želi da povuče prethodnu datu saglasnost za upotrebu gore navedenih podataka potrebno je da nas kontaktira na mail prodaja@kosmar.rs.
Sve sadržaje koje Potrošač postavi na vebsajt u vidu predloga ili komentara ne smatraju se poverljivim i ne podležu zaštiti.
Potrošač snosi odgovornost za tačnost objavljenih podataka, te se isti mogu ukloniti ukoliko smatramo da su nepotpuni, netačni ili neistiniti. Za svaki netačan, nepotpun ili neistinit podatak koji Potrošač daje, Potrošač se smatra odgovornim, kao i za štetu nastalu kao posledica istih.
Prihvatanjem Opštih uslova korišćenja Potrošač je saglasan da mu Trgovac može sprečiti pristup i korišćenje vebsajta, po svom nahođenju, u bilo koje vreme i iz bilo kojeg razloga, bez prethodnog upozorenja. Takođe, Potrošač je saglasan da Trgovac i pravna lica povezane sa njom, nisu odgovorne prema njemu ili trećim licima zbog sprečavanja pristupa i korišćenja vebsajta.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine,garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
3. NARUČIVANJE I REGISTRACIJA
Svaki korisnik sajta može izvršiti kupovinu robe, bez prethodne registracije korisničkog naloga. Za uspešno kreiranje i realizovanje porudžbine Trgovcu su potrebni određeni lični podaci Potrošača i to: ime i prezime, puna adresa, e-mail adresa i kontakt telefon.
Registracija korisničkog naloga nije obavezna. Registracijom korisničkog naloga na vebsajtu Potrošač stiče pravo na korišćenje sledećih opcija: praćenja statusa poružbine, istorija porudžbina, obeležavanje omiljenih artikala, primanje komercijalnih obaveštenja. Prethodnu datu saglasnost na prijem komercijalnih obaveštenja Potrošač može u bilo kom trenutku povući.
Takođe, jednom registrovani Potrošač više neće biti u obavezi da ponovo ostavlja lične podatke pri budućim kupovinama.
Prilikom registracije korisničkog naloga potrebno je da Potrošač navede ime i prezime, e-mail adresu, kontakt telefon.
Potrošač je dužan da lozinku, koju koristi za pristup registrovanom nalogu na vebsajtu, sve vreme čuva i ne otkriva trećim licima, u suprotnom odavanje lozinke čini na sopstvenu odgovornost i preuzima svu odgovornost prema oštećenima za štetu nastalu takvim korišćenjem naloga.
Za privatnost podataka prilikom naručivanje i registracije preko/na vebsajta važe pravila definisana u tački 2. Opštih uslova poslovanja.
Registracijom i korišćenjem korisničkog naloga Potrošač potvrđuje i snosi odgovornost za tačnost i ispravnost navedenih podataka. Isto tako, Potrošač potvrđuje da je upoznat sa Opštim uslovima korišćenja vebsajta, kao i da je saglasan da Trgovac, u skladu sa zakonskim propisima, obrađuje lične podatke Potrošača navedene u porudžbini, za potrebe vlastitih evidencija, kao i za potrebe trećih lica (kurirska služba Post Express) u cilju obavljanja usluge isporuke, zaštite drugih korisnika sajta ili sprečavanja eventualnih zloupotreba.
Porudžbine koje Potrošač obavi klikom na korpu – naruči proizvode su finalne i neopozive te se smatra da je Potrošač preuzeo obavezu plaćanja naručene robe. Nakon toga, porudžbina se smatra zaključenom. Proizvod koje Potrošač stavi u korpu u procesu kupovine nije rezervisan čak i nakon zaključenja porudžbine.
Trgovac zadržava pravo da uskrati mogućnost poručivanja bilo kom Potrošaču na vebsajtu bez obaveštenja ili upozorenja.
U slučaju da se utvrdi greška u ceni izabranog artikla nakon poručivanja, Trgovac će Potrošača obavestiti o nastaloj situaciji i omogućiti Potrošaču da odabere da naruči proizvod po ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od svoje porudžbine.
Ukoliko postoje nejasnoće ili nepravilnosti u vezi podataka Potrošača ili narudžbenice, Trgovac može kontaktirati Potrošača putem e-maila ili telefonom, kako bi otklonili nedoumice.
Trgovac zadržava pravo da ukoliko nije u mogućnosti da isporuči sve naručene artikle, isporuči samo one koje ima na stanju ili otkaže kompletnu porudžbinu, uz prethodno obaveštavanje Potrošača o nastaloj situaciji. Usled tehničke greške Trgovac može, uz obaveštavanje Potrošača, otkazati celu porudžbinu.
Svaka promena statusa porudžbine biće poslata Potrošaču na e-mail ili kontakt telefon koje je Potrošač ostavio prilikom registracije.
Trgovac pakuje robu za Potrošača pod kontrolisanim uslovima sistemom video nadzora i svaka pošiljka i njen sadržaj se beleži video zapisom i time potvrđuje da je roba iz magacina otišla ispravno spakovana i u neoštećenom stanju.
4. OPIS ROBE I CENE
Opis glavnih karakteristika robe može se naći na uz svaki pojedinačni artikal koji se nudi na stranama vebsajta. Trgovac nastoji da bude što precizniji u opisu i detaljima proizvoda u vreme kada su uneti, ali ne može da garantuje da su opisi potpuni.
Trgovac teži da vebsajt bude ažuran koliko je to moguće, međutim, informacije na vebsajtu u određeno vreme ne moraju na pravi način da odražavaju dostupnost robe u trenutku poružbine.
Trgovac zadržava pravo na greške u kucanju.
Fotografije pojedinačnih artikala koje se nude na stranama vebsajta su informativnog karaktera i mogu se razlikovati od ambalaže proizvoda u stvarnosti. Trgovac se odriče odgovornosti zbog odstupanja u izgledu ambalaže proizvoda, s obzirom da većinu fotografija dostavljaju dobavljači i da je izgled ambalaže podložan promeni od strane proizvođača.
Sastojci pojedinačnih artikala navedenih na vebsajtu mogu se razlikovati od onih na pakovanju.
Sve obavezne i propisane informacije navedene su na proizvodu, njegovom pakovanju ili etiketi.
Trgovac preporučuje da pre upotrebe proizvoda uvek pažljivo pročitate uputstvo za upotrebu i druge važne informacije.
Cene proizvoda na sajtu su izražene u dinarima i uključuju PDV. Cene su podložne promenama, o kojima će Trgovac obavestiti Potrošača ukoliko dođe do promene nakon poručivanja, a pre otpremanja robe.
Cene proizvoda ne sadrže troškove dostave. Troškovi dostave padaju na teret Potrošača. a iznose 390,00 dinara za sve narudžbine manje od 6.000,00 dinara.
Akcije, takmičenja, programi lojalnosti i slične promocije mogu biti omogućeni u određenom vremenskom periodu što će biti jasno istaknuto na vebsajtu. Sve promotivne aktivnosti i vremenski periodi važenja određuju se diskrecionom odlukom Trgovca. Sve akcije, takmičenja, programi lojalnosti i slične promocije koje budu bile dostupne preko ovog sajta biće podložne određenim pravilima koja mogu biti odvojena od ovih Uslova korišćenja. Učešćem u njima Vi ćete biti podložni tim pravilima, koja se mogu razlikovati od odredbi i uslova koji su ovde izneti.
5. PLAĆANJE
Prilikom završetka porudžbine Potrošač vrši odabir vrste plaćanja. Vrste plaćanja koje se nude kao izbor su plaćanje pouzećem ili avansno korišćenjem platnih kartica koje podržavaju plaćanje preko interneta.
Plaćanje pouzećem podrazumeva obavezu Potrošača da izvrši plaćanje prilikom isporuke robe od strane kurirske službe kuriru na licu mesta u gotovini ili platnom karticom. Ukoliko ste odabrali plaćanje pouzećem, prebacujete se na korak gde završavate i potvrđujete kupovinu.
Avansno plaćanje korišćenjem platnih kartica koje podržavaju plaćanje preko interneta odnosi se na korišćenje on-line sigurne veze sa Banca Intesom.
Kod odabira plaćanja platnim karticama, bićete preusmereni sa na stranicu gde ćete moći da odaberete vrstu kartica koje su podržavane od strane Banca Intesa i linkova do Banca Intesa sa detaljnim objašnjenjem u vezi servisa platnih kartica. Preusmeravanjem na sigurni adapter banke ostavljate neophodne podatke i nakon uspešne autorizacije možete za završite porudžbinu.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Trgovac se u potpunosti odriče bilo kakve odgovornosti za štetu koja može nastati Korisniku i/ili trećim licima usled neautorizovanog ili neovlašćenog korišćenja platne kartice odnosno bilo koje zloupotrebe iste (ukradene platne kartice, korišćenje platne kartice bez znanja vlasnika iste i dr.). U navedenom slučaju Trgovac neće izvršiti povraćaj uplaćenih sredstava.
Trgovac nije odgovoran za prekid internet konekcije ili nedostupnost procesora platnih kartica.
Trgovac će, u skladu sa važećim zakonskim propisima, preduzeti sve raspoložive mere u cilju zaštite podataka o Potrošaču, kao i o podacima o izvršenom plaćanju e/računa. Navedeni podaci će se smatrati poslovnom tajnom i biće dostupni samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Trgovac neće koristiti navedene podatke o Potrošaču u cilju dostave reklamnih obaveštenja svojih i/ili trećih lica, osim u slučaju da je Potrošač dao svoju izričitu saglasnost za isto. Svi podaci o platnoj kartici se kriptovano razmenjuju direktno između Potrošača i servera Banke procesora platnih kartica, i njihovu sigurnost odnosno tajnost podataka garantuje i obezbeđuje Banka.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica WSPay.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici ili bilo koji drugi podaci sa kartice (broj kartice, CV2 kod ili bilo koja druga informacija sa platne kartice) nisu dostupni sistemu Trgovca, pa samim tim Trgovac neće biti odgovoran za zloupotrebu istih.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Potrošaču koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Trgovvac je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev Trgovca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
6. ISPORUKA
Trgovac ima zaključen ugovor sa kurirskom službom Post express koja vrši isporuku robe na teritoriji Republike Srbije. Nakon potvrde narudžbine Potrošača, Trgovac javlja kurirskoj službi potrebu isporuke.
Planirano vreme isporuke od trenutka kreiranja porudžbine je 2-5 radnih dana, ne računajući vikend. Isporuka se ne vrši tokom državnjh praznika koji su definisani kao neradni dani, kao ni na adrese u inostranstvu.
Sve porudžbine koje se prime u toku dana do 13h se pakuju i isporučuju sledećeg dana. Ukoliko se poručivanje robe vrši vikendom, državnim praznicima ili neki drugi neradni dan, spremanje i isporuka robe se vrši prvi sledeći radni dan.
Za sve porudžbine preko 6.000,00 dinara isporuka je besplatna.
Troškovi isporuke, ukoliko postoje, padaju na teret Potrošača. Isporuku za porudžbine do 6.000,00 dinara plaća Potrošač i ona iznosi 390,00 dinara.
Ukoliko prilikom isporuke paketa od strane kurirske službe Potrošač uoči oštećenja na kutiji može da odbije prijem takve pošiljke. Nakon odbijanja prijema oštećene pošiljke, Potrošač kontaktira Trgovca telefonskim putem na +381603887594 i/ili elektronskim putem slanjem elektronske pošte na adresuLINK i obaveštava ga, što je pre moguće, o razlozima odbijanja pošiljike kako bi Trgovac mogao da preuzme potrebne korake za ostvarivanje svojih prava. U najkraćem mogućem roku Trgovac obaveštava Potrošača o daljem postupanju.
Kurirska služba pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 8-17h. Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku.
Kurirska služba svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da Potrošača, ukoliko prva isporuka bude neuspešna, kurir pozove na telefon koji je ostavljen prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin za dostavu. Ukoliko kurir i tada ne pronađe Potrošača na adresi, pošiljka će biti vraćena Trgovcu. Po prijemu pošiljke, Trgovac kontaktira Potrošača kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Trgovac zadržava pravo da ograniči isporuku određenim licima (u slučaju sumnje u ispravnost podataka korisnika, neovlašćenog korišćenja naloga od strane trećih lica, porudžbine velikog broja artikala i sličnih zloupotreba) odnosno na određene teritorije Republike Srbije (nepristupačna ruralna mesta gde kurirska služba ne može isporučiti robu).
7. REKLAMACIJE
Potrošač je dužan da primljenu stvar na uobičajeni način pregleda ili je da na pregled, čim je to prema redovnom toku stvari moguće, i da o vidljivim nedostacima obavesti Trgovca u roku od 8 (slovima: osam) dana od dana preuzimanja robe, u suprotnom se smatra da je preuzeo robu u ispravnom stanju.
Ukoliko je Potrošač nakon prijema i otvaranja pošiljke ustanovio da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na fiskalnom računu nisu odgovarajući, ima pravo da u roku od 24h od trenutka prijema robe obavesti Trgovca i opiše problem. Trgovac će u najkraćem mogućem roku obavestiti Potrošača o daljem postupanju.
Potrošač obaveštava Trgovca, odnosno podnosi reklamaciju telefonskim putem na +381603887594 i/ili elektronskim putem slanjem elektronske pošte na adresu prodaja@kosmar.rs. u kojoj je u obavezi da navede opis reklamacije, ime, prezime, telefon, adresa, e-mail, broj porudžbine uz dostavu fiskalnog računa po kojem je plaćanje izvršeno na uvid ili drugog dokaza o kupovini.
Za privatnost podataka prilikom reklamacije robe važe pravila definisana u tački 2. Opštih uslova poslovanja.
Trgovac je u obavezi da vodi evidenciju primljenih reklamacija. Trgovac je dužan da , bez odlaganja, elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije Potrošaču, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena reklamacija Potrošača u evidenciji primljenih reklamacija.
Trgovac je dužan da najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije i predmeta reklamacije, elektronskim putem, odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obrazloži svoj odgovor.
Odgovor Trgovca na reklamaciju Potrošača može biti pozitivan (reklamacija se prihvata) ili negativan (reklamacija se odbija).
Odgovor mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ako je prihvata. Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana od dana podnošenja reklamacije.
Trgovac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Potrošača.
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada Potrošač primi odgovor Trgovca i počinje da teče iznova kada Trgovac primi izjašnjenje Potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor Trgovca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora Trgovca. Ukoliko se Potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom Trgovca.
Ukoliko Trgovac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u propisanom roku, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.
Ukoliko Trgovac odbije reklamaciju, dužan je da Potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
8. ODUSTAJANJE OD UGOVORA ZAKLJUČENOG NA DALJINU
Zakon u slučaju prodaje na daljinu ustanovljava pravo Potrošača da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada roba dospe u njegovu državinu. Potrošač nije u obavezi da navede razloge za odustanak od ugovora.
Potrošač nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:
- isporuke robe koja je podložna pogoršanju kvaliteta ili ima kratak rok trajanja;
- isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke;
Potrošač ovo pravo iskorišćava tako što upućuje izjavu o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu Trgovcu (uz dostavljenu robu o sopstvenom trošku), koju može naći na propisanom obrascu za odustanak od ugovora na prodaja@kosmar.rs. Izjavu je potrebno da Potrošač odštampa, popuni podatke koji nedostaju na propisanom obrascu, potpiše i pošalje na adresu:
TRGOVINSKA RADNJA KOŠMAR ALEKSANDAR AĆIMOVIĆ PREDUZETNIK SOMBOR, Vojvođanska 7, 25000 Sombor
sa napomenom: za internet prodaju
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Trgovcu. U slučaju odustanka od ugovora, Potoršač ima pravo na povraćaj novca.
Trgovac je dužan da Potrošaču bez odlaganja vrati uplaćeni iznos koji je Potrošač platio po osnovu ugovora, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema robe, odnosno kada primi dokaz da je Potrošač robu poslao Trgovcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
Trgovac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je Potrošač koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se Potrošač nije izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da Potrošač zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti je u ispravnom i nekorišćenom stanju, kao i u originalnom i neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Potrošač je dužan da robu vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, roba se više ne može vratiti. Smatraće se da je roba vraćena u roku ako je Potrošač poslao robu pre isteka roka od 14 dana.
Troškove vraćanja robe snosi Potrošač.
9. ZAKON I NADLEŽNOSTI
Upotreba ovog vebsajta i uslovi korišćenja podležu zakonima Republike Srbije, u slučaju spora nadležan je sud u Somboru.
10. PROMENE USLOVA KORIŠĆENJA VEBSAJTA
Trgovac zadržava pravo da bez prethodne najave izmeni ili dopuni Uslove koriščenja promenom na vebsajtu, koja je za korisnike obavezujuća i smatra se obavezujućom prilikom prihvatanja.
Trgovac zadržava pravo da u bilo koje vreme, bez prethodnog upozorenje izmeni ili ukine, delimično ili u celini vebsajt, odnosno da ograniči dostupnost vebsajta određenim licima odnosno geografskim područjima. Trgovac kao ni pravna lica u vezi sa njim nisu odgovorne vezane za ove izmene i daljim korišćenjem ovog sajta značiće da prihvatate ove promene.
11. TAČNOST PODATAKA
Trgovac se trudi da svaka informacija i podatak na vebsajtu bude tačan i ažuran, ali ne prihvata odgovornost, niti daje garancije da oni to i jesu. Trgovac ne snosi odgovornost niti bilo kakve posledice, direktne ili indirektne, koje proističu iz pretpostavke korisnika da su informacije/podaci zaista tačni u prezentaciji vebsajta. Ukoliko Potrošač primeti bilo kakve nepravilnosti u radu vebsajta, može kontaktirati Trgovca telefonskim putem na +381603887594 i/ili elektronskim putem slanjem elektronske pošte na adresu prodaja@kosmar.rs. kako bi se iste što pre ispravile/uklonile.